Wednesday 4 October 2017

Katak bawah tempurung?

Kadang bila tengok blog-blog orang lain, macam2 ada. Ada artikel, ada gambar, ada info. Tengok blog aku, hidup segan mati tak mahu..sadis je

Tengok fb pulak, rupa2nya mcm2 bisnes ada. Aku je yg ketinggalan. Memang macam katak bawah tempurung..

Sekarang jugak, gaya sekarang, hampir semua perkara yg dibuat, selfie, tangkap gambar, dijadikan sebagai bahan bukti.

Rupa2nya aku tak suka open2 cerita sana sini. Tak kena dgn jiwa aku. Bila difikirkan aku lagi suka cara hidup zaman dahulu, tanpa kecanggihan teknologi.

Hari ni 4 Okt. 2017 aku decide nak jadikan blog aku ni sebagai tempat meluah rasa dan pandangan. Tempat aku bersyok sendiri.

Satu hari boleh aku baca kembali.



No comments:

Post a Comment

Penguasaan Guru BI

Berusaha meningkatkan penguasaan guru2 BI adalah satu usaha yang murni dan patut disokong Tetapi seandainya beberapa hal lain juga diberi pe...